Cevap çok net. Motive edici bir izleme ve yönlendirme sistemi kullanarak. Sigorta firmaları ellerinde ciddi bir insan gücü bulunduran firmalardır. Bu güç kontrol edilip yönlendirildiğinde eşsiz değerler yaratır, kontrol edilmediğinde en hafif tabiriyle çok verimsiz olur. Yani o efsane reklamdaki gibi ‘kontrolsüz güç, güç değildir’.

Sizi tüm bunları bulunduğunuz her yerden yapabileceğiniz Tracer Task ile tanıştırmak istiyoruz. 

Tracer Task ile çalışan ekiplerin verimliliğin katbekat arttığı defalarca gözlemlenmiştir. 

Personelinizi Nasıl Takip Etmelisiniz?

Satış ekibi ve diğer ofis dışı çalışanların takibi ile görevlendirilmiş yöneticilerin gün içinde telefonla arayarak raporlandırma istemeleri, iş takibi ya da yeni iş ataması yapmaları da rahatsızlık yaratabilir. Uzun vadeli çalışmaya  eğilimli, potansiyeli yüksek  işini seven personel, bir görüşme esnasında “Neredesin?” gibi bir telefonla motivasyonunu kaybedebilir. Bu bile görüşmeye olumsuz yansıyabilir. Siz de çok iyi bilirsiniz ki satışta karar anı çok ince bir çizgidir. Bu tip kontrollerde, yöneticiye anında doğru yanıt verirken müşteriye de kontrol edildiğinin açığını vermemek zorunda kalan satış personeli günün sonunda motivasyonunu yitirir ve yorgun düşerek işten ayrılır. 

Öte yandan “görüşmeye gidiyorum” diye ofisten çıkıp kayıplara karışan personel modeli de manuel takip programındaki açıkları rahatlıkla kullanmaya devam edecektir. Müşteri ile tam güven gerektiren, örneğin, sigorta firmaları gibi firmalarda bu tip personel hareketleri kimi zaman şirketin sonunu hazırlayan başlıca etkendir. 

Tracer ile Oku Hedefine Atın

Her ne olursa olsun, Tracer Task ile personel motivasyon, izleme, yeni iş atama süreçlerini rahatlıkla yönetebilir ve raporlamaları yapabilirsiniz. 

Daha fazla zaman ve iş kaybetmeden Tracer Task ile tanışın, çok daha verimli gün kapamalar ve keyifli mesai saatleri sizin olsun.