Günümüzde Mars’a koloni kurma planlarının yapıldığı bir çağda yer alıyoruz. Şimdilik planda Mars olmasa dahi hayatımızı kolaylaştıracak ve hayatımızın kalitesini artıracak çözümler mevcut. Çünkü teknolojinin sunduğu bu avantajlar hayatlarımıza her alanda entegre olmuş durumda. Biz de bu nimetlerden faydalanarak ilerlemeliyiz. Bunlardan biri de bulut tabanlı yazılımlar.

Son yıllarda bulut tabanlı yazılımlar sayesinde büyük firmalardan kobilere kadar iş yönetim süreçleri bu teknoloji sayesinde oldukça rahatladı.

Tracer Task, konum bazlı iş yönetimi ve takip sistemi sağlayan bulut tabanlı bir yazılımdır. Bununla birlikte Tracer Task yazılımı; personel yönetimi, proje yönetimi, müşteri yönetimi, malzeme yönetimi, saha araçları yönetimi gibi konularda sizlere kolay avantajlar sunar.

Bir temizlik hizmeti sağlayan ve kurumsallık yolunda günden güne ilerlemeye çalışan bir şirketiniz olduğunu düşünelim. Birçok personeliniz mevcut ve bunun da getirdiği pek çok iş yükü var. Tracer Task yazılımı, yöneticilere istediği zaman istediği personele görev atayabilme fırsatı sunuyor. Personel, görev noktasına ulaştığında mobil uygulama üzerinden yetkili yöneticisine bildiri gönderebiliyor. Harita özelliği sayesinde yönetici personelin konumunu uygulama sayesinde takip edebiliyor.

Görevi tamamlamış olan personel, ona atanan işi tamamladıktan sonra fotoğraf çekerek ya da ‘’görevi tamamla’’ butonuna basarak görevini tamamladığına dair verileri sisteme yükleyebilir. Siz de kontrol etmeniz gereken günlük, haftalık ve aylık raporlara anında ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle de paylaşılabilir. Bu da kurumsal ya da bireysel müşterilerinize işinizi ne kadar sistemli yürüttüğünüzü gösterir. Haliyle bu fırsatları ve hizmetleri müşterilerinize sunmanız onlarda markanıza karşı aidiyet duygusunu pekiştirir.

Tracer Task yazılımı işlerinizin daha kurumsal bir çizgide yürütülmesine olanak sağlar. Dünya genelinde hüküm süren bir pandemiyi ele alalım. Çoğu organizasyon evden çalışma sistemine geçti. Bu gibi bir değişikliğe gitmeyi planlarsanız da Tracer Task sizler için uygun olacaktır. Ofis içi veya ev fark etmeksizin görev yönetimini tek bir noktadan yönetebilirsiniz. Bulut tabanlı mobil uygulama ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.

Yurt içi ya da yurt dışı fark etmeksizin bulut teknolojisi sayesinde Tracer Task ile işlerinizi dünyanın herhangi bir yerinde de yönetebilirsiniz. Siz de Tracer Task’i tercih edin, profesyonelleşin!