Şirketlerin kendi satış ekiplerini Tracer üzerinden yönetmesinin yanı sıra, satış personeli kendi zamanını verimli şekilde kullanabilmek için de Tracer Task’i kullanabilir. Satış temsilcisi, yapması gereken işlerin tamamını, zamanlamalarıyla birlikte bir liste halinde uygulamaya girebilir. Toplantıya giden personel, göreve başladım butonuna dokunarak işini başlatır. Görev tamamlandığı zaman, toplantı sonuçlarını ve tanıştığı ya da görüştüğü kişilerin kartvizitlerinin fotoğraflarını çekerek sisteme iletir. Böylelikle görüşme bilgileri, saha ekibi ofise gitmeden şirketin data bankasına kaydedilmiş olur.

 

Toplantılarda alınan notların ya da verilen kararların birçoğu için aynı sıkıntı bulunur: Toplantı bittikten beş dakika sonra yazılanların yarısı, konuşulanların hiç birisi hatırlanmaz. Saha ekibi, günde birkaç toplantı birden yapıyorsa şirkete döndüğü zaman tamamını rapor haline getirip sunma gibi, kimi zaman toplantılardan daha yorucu gelen kırtasiye işlerine de gömülür. Gün içinde sürekli görüşmeler yaparak yorulmuş olan personel, şirkete dönünce de raporlamalara başlar. Tüm bu görüşmeleri tek tek hatırlayarak, not alınan ve alınmayan ne varsa bir üstüne iletme sorumluluğu ile gün içindeki beyin yorgunluğu üst üste gelince motivasyonu kırılır. Bir sonraki gün de aynısının yapacak olmak gerçeği daha büyük stres getirir ve iletişim sorunları yaşanır.

 

Şirketinizde çalışan saha ekibi personeli, müşterinizle birebir görüşen kişidir. Dolayısı ile saha ekibi aslında şirketin en önemli organlarından birisidir. Saha ekibinin kalifikasyonunun şirketin kurumsal kültürü ile birleştiğinde kazandığı önem, şirketiniz için hayatsal olabilir. Aynı zamanda sürekli aynı çalışan ile muhatap olmak, müşterinin de şirketinize güvenini artırır. Saha personelinin motivasyonunun yüksek olması gerekir. Siz ne kadar “outdoor” aktiviteler yapsanız, eğlenceler organize etseniz de çalışanın mutluluğu, sorumluluklarını yerine getirirken yaşadığı konfora bağlıdır.

 

Tracer, size ve saha personelinize konforlu bir çalışma akışı sunar. Saha operasyonlarının Tracer üzerinden takibi, satış ekibinizin hareket kabiliyetini kısıtlamayacağı gibi sizin de verimlilik analizlerinizi daha rahat yapmanızı sağlayacaktır. Saha yönetimi ve satış ekibinin takibinde Tracer ile rakiplerinizin önüne geçin.