Dijital bir dünyada yaşadığımız ve hızın ön planda olduğu şu günlerde zaman, hepimiz için altın değerinde… Günlük hayatlarımızda ve profesyonel hayatlarımızda artık dijital ortamdan sağlanan hizmetler hayat kurtarıcılarımız oldu. Hele ki iş dünyasında yönetim ve takip üzerine kurgulanan yazılımlar oldukça popüler hale geldi.
Tracer Task yazılımı da profesyonel iş süreçlerinizi kolaylaştırmak amacı ile kullanıcılarına hizmet sunuyor. Tracer Task; konum bazlı iş yönetimi, görev takip sistemi, personel yönetimi, proje yönetimi, müşteri yönetimi, malzeme yönetimi ve saha araçları yönetimi gibi konularda organizasyonunuza avantaj sağlıyor.
2020 yılı itibari ile tüm dünyayı esir alan Covid salgını nedeniyle e-ticarete olan ilgi oldukça yükseldi. Gıda sektöründe de insanlar dışarı çıkıp alışveriş yapmaktansa uygulamalar üzerinden ihtiyaçlarını karşılamayı tercih ettiler. Ve bu hizmetten memnun kalanlar da pandemi geçtiğinde dahi bu hizmeti kullanmaya devam edecektir. E-ticaretin son yıllarda oldukça tercih edilmesiyle uygulamalar ve bu uygulamalar üzerinden yönetilen birçok iş süreci bulunuyor. Gıda üzerine hizmet veren bir e-ticaret firmanız olduğunu düşünelim. Ve birçok bölgeye kurye hizmeti verdiğiniz için oldukça hızlı bir süreç yönetmeniz gerekiyor.
Tracer Task, yöneticilere istediği zaman istediği personele görev atayabilme fırsatı sunuyor. Personel görev noktasına ulaştığında mobil uygulama üzerinden yetkili yöneticisine bildirim gönderebiliyor. Harita özelliği sayesinde yönetici personelin konumunu uygulama sayesinde takip edebiliyor. Görevi tamamlamış olan personel ona atanan işi tamamladıktan sonra fotoğraf çekerek ya da ‘’görevi tamamla’’ butonuna basarak görevini tamamladığına dair verileri sisteme yükleyebiliyor.
Siz de kontrol etmeniz gereken anlık, günlük, haftalık ve aylık raporlara anında ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle de paylaşılabilir. Biliyorsunuz ki müşteri memnuniyeti oluşturmak firmanıza hem değer olarak hem de satış olarak geri döner. Organizasyonunuz yurt dışına da açılırsa Tracer Task, tüm operasyonel süreçleri de tek bir noktadan hatta evinizde otururken bile yönetebilmenize olanak sunuyor. Siz de Tracer Task yazılımını kullanarak organizasyonunuzu daha kurumsal bir düzeye taşıyabilirsiniz.