Tracer Task ile ne gibi faydalar sağlayabileceğinizi bir kaç cümlede özetlemek istedik.
Öncelikle personel ve personele atadığınız görevler tarafında;
- Sahada gerçekleşen aksaklığı anında görebilirsiniz.
- Personelinizin bir işi zamanında bitirip bitirmediğini gözlemlersiniz.
- Personelinizin anlık konumunu görüp “Neredesin?” diye aramanıza gerek kalmaz.
- Sözlü veya yazılı iletilen görevler tek bir merkezde toplanır.
- Görevlerdeki zaman tüneli sayesinde aşamaları tek tek görüntüleyebilirsiniz.
- Gün içinde yapılacak görevler veya aksayan görevler görüntülenebilir.
- Harita özelliği sayesinde personelin görev yerinde olup olmadığını takip edebilirsiniz.
- Görev sonu ve gün sonu raporları ile işlerin gidişatını sormadan görebilirsiniz.
- Görev sonu raporlarında istediğiniz halinde personelden bir fotoğraf isteyebilirsiniz. Personel işi bitirdiğine dair bir servis formunun fotoğrafını çekebilir ya da yaptığı işin görüntüsünü rapora kaydedebilir.
Araç ve Malzeme Yönetimi Konusunda;
- Şirket araçlarında karşılaşılan en büyük sıkıntılardan biri de geçmiş tarihlerde aracın kimin sorumluluğunda olduğunun bilinememesidir. Bu bilinmezlik özellikle geçmişten gelen bir trafik cezası ile personelde oluşan korku ile kimi zaman tam bir muammaya dönebilmektedir.
- Personele atanan demirbaş veya çeşitli malzemelerin yönetimini sağlayabilirsiniz. Böylece olası kayıpları en aza indirgeyebilir veya kaybolan zamanda malzemenin kimin sorumluluğunda olduğu net bir şekilde görebilirsiniz.
- Görevlerde kullanılan malzemelere göre azalan stokları görebilirsiniz.
Müşteri Tarafında;
- Teknik servis ve bakım firmalarında önemli problemlerden biri de müşteri memnuniyetidir. Araştırmalara göre müşteriler en çok süreçten haberdar olmadıkları için şikayetçi olduklarını dile getiriyor. Tracer Task ile müşterinize bir panel sunup işlerin gidişatını buradan takip etmelerini sağlayabilirsiniz.
- Görev sonu raporlarını istediğiniz halinde müşterinize sistem üzerinden mail atabilirsiniz.
Tracer Saha Personel Yönetim Sistemleri sizlere konum bazlı proje takibi ve yönetimi sunar. Sistem geneline baktığımızda 5 ana başlık göze çarpmaktadır.
• Personel Yönetimi
• Proje Yönetimi
• Müşteri Yönetimi
• Malzeme Yönetimi
• Saha Araçları Yönetimi
Tracer Task’in kolaylaştırdığı süreçler
• Yurt içi veya yurt dışında gerçekleşen saha operasyonlarının tek merkezden yönetilmesini sağlar.
• İş süreçlerinin analiz edilebilir ve öngörülebilir yapıda olmasını sağlar.
• Alınan konum bilgileri ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.
• Personellere sistem üzerinden görev ataması yapılabilir. Yetki verilmesi halinde personel kendine görev atayabilir.
• Harita özelliği ile gerçek zamanlı personel takibi yapılır.
• Görevin yapılma aşamaları bir zaman tünelinden görüntülenmektedir.
• Personel, görev yerine giderken mobil uygulama üzerinden yol tarifi alabilmektedir.
• Görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir.