Günümüzde dijitalleşmenin her geçen gün gelişmesiyle iş hayatında uzun süreli rekabet ortamı yaratabilmek ve işinizin yer aldığı pazarda varlığınızı sürdürebilmek artık yazılımlar sayesinde daha kolay ve etkilidir. İş yönetimi sürecinde personel-müşteri arasındaki bağlantıyı zamanında ve kusursuz şekilde kurabilmek işinizin uzun vadede başarısına etki eder. Tracer Task yazılımı sayesinde iş süreçleri yönetimini daha profesyonel bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Tracer Task Yazılımı Kullanarak İşinizde Fark Yaratın

Tracer Task yazılımı konum bazlı iş yönetimi ve takip sistemi sunar. Geleneksel yöntemlerle sürdürülen bir iş yönetimi sürecinde yönetici-personel-müşteri arasında iletişim etkili şekilde kurulamaz. Yönetici personelin işine zamanında başladığından ve işi tam anlamıyla bitirdiğinden emin olamadığından sahayı aktif şekilde kontrol edemez. Bu nedenle zaman yönetimi de aktif bir şekilde kurulamamış olur. Atm temizliği yapan bir firmanız olduğunu düşünelim. Her sektörde olduğu gibi hizmet sektöründe de dijitalin sunduğu avantajları kullanmayı reddeden firmalar yer aldığı sektörden silinmeye mahkumdur. Tracer Task yazılımını kullanırken yönetici tarafından personellere görev ataması yapılır. Personel görev noktasına ulaşıp ulaşmadığını mobil uygulama sayesinde yöneticisine bildirebilir. Göreve atanan personel temizlik sırasında ve sonrasında fotoğraf çekerek sisteme yükler. Mobil uygulamanın sunduğu konum bildirme ve görsel kontrolü sayesinde iş takibi süreci vakit kaybı olamadan ve yönetici-personel arasında kurulan etkin iletişim sayesinde profesyonel bir şekilde tamamlanmış olur. Personel temizlik işini tamamladıktan sonra görev tamamlandı butonuna basarak yöneticisine rapor bildirmiş olur. Bu iş tanımları belli bir periyotta tekrarlanıyorsa bir kereye mahsus görev tanımlanır ve otomatik olarak tekrarlanması sağlanır. İşini tamamlayan personele yönetici yeni bir işi anında atayabilir. Personel görev yerine giderken mobil uygulama üzerinden yol tarifi de alabilmektedir. Tüm bu aşamaları hem yönetici hem de müşteri anlık olarak takip edebilir. Görevlere dair raporlarda gün sonu istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir. Bu sayede müşteri memnuniyeti ve bağlılığı kurulurken firmanız da hizmet sektöründeki yerini daha sağlam bir şekilde belirlemiş olur. Yazılım sayesinde yöneticiler analiz yapacak verilere daha hızlı ulaşabilir. Tracer Task yazılımının sunduğu avantajlar sayesinde firmanızı kurumsal düzeye taşımanızı daha kolay olacaktır. Globalleşen ve rekabetin sürekli arttığı iş dünyasında Tracer Task yazılımı sayesinde temizlik hizmeti alanında diğer rakiplerinizin önüne geçerek farklılık ve başarı yaratmış olacaksınız. Siz de Tracer Task yazılımını tercih ederek sektörünüzde müşteriler tarafından aranılan bir numara olmaya aday olun.