Sıkıntılı bir pazartesi sabahı. Sendrom, üzerinizden tır gibi geçmiş. Geçen haftanın yoğunluğunu ve stresini üzerinizden atamamışsınız ve yeni hafta tüm ağırlığı ile başlamış. Ne kadar kişisel gelişim kitabı okursanız okuyun, insan bir yerde tıkanıyor. O tıkanma noktası da çalan telefonun hemen ardından gelen bu soruyla oluyor: “Canım, ne oldu bizim işler?”

“Hangi işler?” deseniz, olmayacak. Karşınızdakinin kim olduğuna dair bile en ufak bir fikriniz yok iken çeşitli bahanelerle telefonu kapatmaya çalışıyorsunuz, karşınızdaki ise ısrarla işlerin ne olduğunu anlamaya gayret ediyor. Belli ki bir süredir aramamış ve neler olduğunu da sorgulamamış. Kendi işini takip edemeyen adam oluvermiş bir anda ve bu suçluluk duygusundan size yüklenerek kurtulmak niyetinde. Hem de bu sıkıntılı pazartesi sabahında.

Tracer Task bu noktada imdadınıza yetişir. Tracer kullanıyorsanız, müşterilerinize özel bir hesap verirsiniz ve onların da uygulama üzerinde kullanabilecekleri bir panelleri olur. Bu panelleri kişiselleştirebilirler, işlerin ne vaziyette olduğundan tutun da hangi aşamanın ne zaman biteceğine dair raporlamaları alabilir, belirli dönemlerde kendisine işin nasıl olduğuna dair çeşitli uyarılar göndermesini sağlayabilir. İşin her aşamasını raporlayabilir, şirket ve müşterisi olan şirket arasında oluşan kişisel ilişkinin kurumsallaşmasına kendi düşünceleri ile katkıda bulunabilir. Böylelikle kimse kimseyi sabah “Canım ne oldu o bizim iş?” diye aramaz ve bunun yanıtını, kim olduğunu bilmediği birisinden beklemek zorunda kalmaz. Tracer’da “ne oldu bizim o iş?” butonuna clickleyerek tüm raporları anlık olarak alabilir.