İçinde bulunduğumuz Endüstri 4.0 çağı, ürün ve hizmetlerin tanımlarının ve onlardan beklenen görev ve sorumlulukların da değişmesine neden olan bir döneme girdiğimizi göstermektedir. Bu gelişen ve değişen dünyada artık çok daha kişisel ve farklı hizmetlere ihtiyaç duyulmaktadır. İşte Tracer Task farklı amaçlarla sahada gerçekleştirilen operasyonların gelişen teknoloji ile birlikte kullanılarak tam zamanlı bir operasyon yönetimi hizmetidir. Uygulamanın daha anlaşılır olabilmesi için gelin bir örnek üzerinden Tracer Task‘ı anlatmaya çalışalım.

Teknik hizmet veren bir firma sahibi olduğunuzu varsayalım. Birbirinden farklı ve ayrı yerlerde karşınıza gelebilecek bu teknik sorunların çözümü için de iyi bir ekibiniz var. İşte Tracer Task tam da bu noktada ekibiniz, siz ve müşteriden oluşan üçgen için vazgeçilmez bir hizmet. Tracer Task sayesinde bir altyapı sorunu için görevlendirdiğiniz personelinizin anlık konum bilgilerini, işin gerçekleşme oranını, göreve dair raporların oluşturulmasını ve personelinizin gerekirse kendine görev atayabilmesi gibi teknik ve iletişim ile ilgili her şeyde işveren, personel ve müşteri arasındaki bilgi akışını sağlayabilirsiniz.

Daha teknik bir dille ifade etmek gerekirse Tracer Task size; personel, proje, müşteri, malzeme ve saha araçları yönetimi olmak üzere 5 temel konuda hizmet verir. Bunlardan en önemlilerinden biri olan personel yönetimi; personelin takibi, yapılan işin hangi aşamada olduğu, anlık geribildirimler ve görevin ilerleyişini takip edebildiğiniz zaman tüneli sayesinde bir yandan müşteriye kolaylık sağlamakla beraber işveren için ise işleri kolaylaştıran bir hizmettir. Tracer Task’ı tercih edebilir ve 15 günlük ücretsiz deneme süresinden faydalanmak için buraya tıklayınız!