Teknik servis ve kurulum her zaman şirketlerin can damarıdır. Aslında başlı başına çok ciddi bir iştir. Şirketlerin 3 temel bölümü içinde hayati öneme sahip bir noktada durur.
- Üretim
- Satış
- Servis
Bu 3 ana bölüm içinde servis, insan faktörünün en etkin olduğu alanların başındadır. Biliyoruz ki sahada yürütülen işlerin takibi masabaşı işlere oranlara çok daha zordur. Sizi ve şirketi temsilen sahada bulunan personelinizin attığı her adım size kazanç ya da zarar sunabilir.
Sizin güvenlik sistemleri satan firma olduğunuzu varsayıyoruz. Tracer Task kullanımanız halinde işinizde ne gibi faydalar sağlayacağınızı bir kaç cümlede özetlemek istedik.
Gün içinde bir müşterinizden teknik destek konusunda talep geldiğini düşünün. Önce Tracer Task üzerindeki haritanıza göz atarsınız. Haritada sahadaki personellerin konumlarını görürsünüz. Müşteriye en yakın konumdaki personeli seçip görevi ona atarsınız. Personeliniz mobil uygulamadan kendine atanan görevi görür. Görev yerine ulaştıktan sonra ‘Göreve Başladım’ butonuna dokunur. Bu anda bulunduğu konum bilgisi size iletilir ve görevin başladığını görürsünüz. Görev tamamlandıktan sonra size bir bildirim gelir. Görevin tamamlandığını, göreve dair personelin yazdığı raporu, görev yapılırken kullanılan malzemeleri ve pek çok bilgiyi görürsünüz. Şayet personele teslim ettiğiniz malzemeler varsa bunlar kullanıldıkça stoktan düşer ve bunlarında takibini yaparsınız. Eğer personelden görev bitiminde servis formunun veya işin yapıldığına dair bir fotoğrafı isterseniz, bunu da rapora ekleyebilir. Müşteriden gelen teknik destek talebi geldiği andan bitene kadar gibi hangi aşamalardan geçtiğini bir zaman tüneli üzerinden görebilirsiniz.
Tüm bu süreçleri dilerseniz müşterinizde kendi paneli üzerinden izleyebilir. Bu sizi hem profesyonel gösterir hem de anlık işini takip eden müşteri sizinle çalışmaktan memnuniyet duyar.
Şirket araçlarının yoğun kullanıldığı işletmelerde sıklıkla trafik cezaları veya araçtaki çeşitli problemlerle karşılaşılabiliyor. Burada en büyük handikap ise cezanın kesildiği tarihte tüm personellerin aynı şeyi söylüyor olması: “O tarihte aracı ben kullanmadım.” 🙂
Tracer Task ile geçmişte hangi aracın kimde olduğunu görürsünüz.
Veya personele bir demirbaş zimmetlediğinizi düşünün, kimi demirbaşların değeri ne yazık ki göz korkutan cinsten. Demirbaşın o an kimde olduğunu veya geçmişte kimin sorumluluğunda olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz.
Bir işin gereğinden fazla sürdüğünü veya başka bir müşteriye geç kalınması gibi kritik durumlara hemen müdahale etme fırsatı bulursunuz.
Küçük gibi görünen zaman kayıpları ve maddi zararlar ilerleyen süreçte büyük hasarlara yol açabilir. Tracer işleri anlık takip edip, işinizin analiz edilebilir olmasını ve öngörüyle yaklaşmanıza olanak sağlar.
Bilgi için iletişime geçin!