Müşterinizle süregelen bir ilişkiniz var. Herkes hayatından memnun görünüyor. Oysa gerçekte öyle mi? Müşteriniz, sizinle çalıştığı süre boyunca bazı eksikleri görüp sizinle paylaşmamış olabilir mi? Yaptığınız işi, dostluk çerçevesi içinde değerlendirip, kendisine uymayan birtakım prosedürleri, bunca yıllık geçmişiniz ile “sineye çekmiş” olabilir mi?

Hepimiz arada bir “Bu ilişki nereye gidiyor?” diye sorma ihtiyacı hissederiz. Bu ihtiyaç, kişisel iletişimlerimizden sosyal ilişkilerimize kadar her noktada bir “durum raporu” çıkarmayı gerektirir. Durum raporu, karşılıklı düşünceleri ifade ederken tarafların kendileri hakkında daha net bilgi sahibi olmalarını da sağlar. İş hayatında raporlaşma her şeyden önemlidir. Müşterinizin, size göre ortada hiçbir şey yokken birdenbire parlamasının nedeni, o ana kadar birbirinizle paylaşmadığınız bilgiler olabilir. Tracer task, işin gidişatı ile ilgili müşterinizi de sizi de aynı anda bilgilendirir. Böylelikle projenin aşamaları arasında oluşabilecek ve büyürse kriz haline gelebilecek detayları herkesten önce fark eder. Raporlamalarda her iki tarafa da bilgi vererek olası öngörüler ile bu sorunu çözmenizi bekler. Yapılan işin her aşamasında, o iş için atanan kişi sayısı, tamamlanan görev sayısı, tamamlanma durumu, görsel ispatlarla raporlanması gibi aşamaların tamamı ile ilgili net bilgi sahibi olabilirsiniz. Atadığınız her müşteri, birlikte yaptığınız işin şeffaf şekilde yürütüldüğünü birebir görebilir.

Tracer Task İle İş Takibi Nasıl Gerçekleşir?
Görevi açar ve çalışanınızı göreve atarsınız. İşi yapacağınız müşterinizi de görevi takip etmesi için Tracer Task üzerinden atayabilirsiniz. Dilediğiniz kadar kişi ataması gerçekleştirebilirsiniz. Çalışanınızın, atadığınız görevin her adımında nerede olduğunu harita üzerinden hem siz hem müşteriniz izleyebilir. Bunu bir örnekle açıklayalım: Beyaz eşya yetkili servisisiniz ve satmış olduğunuz eşyanın montajı için ekibin müşteriye ulaşması gerekiyor. Tracer üzerinden teknik serviste görevli kişinin atamasını yaparsınız ve aynı anda müşterinizi de Tracer aracılığı ile sisteme eklersiniz. Müşteriniz, teknik servisin kim olduğunu, ne zaman geleceğini ve şu anda nerede olduğunu görür. Yetkili servis olarak siz teknik ekibin müşteriye ulaşma zamanını, işe başlama ve işi tamamlama durumlarını anlık olarak görebilir ve fotoğraflarla işin tamamlanıp tamamlanmadığını rapor alabilirsiniz. İş tamamlandıktan sonra “iş bitti” butonu ile Tracer Task görevi tamamlar ve ilgili raporu tüm detayları ile size, teknik servise ve müşterinize iletir.

Tracer Task ile çalışırken ilişkinizin nereye gittiğini sorgulamanıza gerek yoktur. Her şey gün gibi ortadadır zaten.