Yönetici, personel ve müşterilere özel iş takibi çözümleri sunan Tracer Task, geleneksel iş takip yazılımlarından farklı olarak çağı yakalıyor. Dijital ve güncel görev takip yazılımı sunan bu uygulama sayesinde basit adımlar ile işletmenizin çalışma standartlarını yükseltebilirsiniz.
Görevlerin Her Adımını Takip Edebilirsiniz
Tracer Task görev takip uygulaması ile sistem üzerinden bir işi kaydederek istediğiniz personele atama yapabilirsiniz. Kendisine atanan görevi Tracer Task aracılığıyla gören personel, belirtilen iş yerine gider. Arama süreçleri ile vakit kaybetmeden kolaylıkla görev ataması yapılmış olur. Personel, göreve başladığını bir buton aracılığı ile konum ve saat bilgisi sunarak uygulama haritasına yansıtır. Görev bittiğinde ise butona dokunarak işini tamamladığını bildirmiş olur. Böylece fotoğraf ve konum bilgisi içeren rapor Tracer Task’e iletilir. Yönetici, tüm bu görev süreçlerini kolaylıkla izleyebilir ve gerekli durumlarda görev ataması yapabilir. Talepler doğrultusunda müşterilere de şifre verilerek müşterilerin de iş süreçlerini takip etmeleri sağlanabilir. Tracer Task uygulamasını kullanan yönetici, müşteri ve personel görevin ortalama tamamlanma süresini bilerek iş planlaması yapabilir. Görev ve iş takibi konusunda gerçek zamanlı yönetim sağlanır ve her görev kontrol altında tutulur.
Şirket Verimliliğini Arttırabilirsiniz
Tracer Task yazılımı kurum, kuruluş ve işletmeler için pek çok avantaja sahiptir. Bu yazılımı tercih ederek öngörülebilir, analiz edilebilir ve raporlanabilir çalışmalar yapabilirsiniz. İşletmenizin kar oranlarını arttırmak için iş ve görev takibini profesyonel bir şekilde yöneten bu uygulama hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Tracer Task, dijital dönüşüm sürecine mükemmel bir şekilde adapte olan bir sistem sunar. Bu uygulama ile sınırsız görev ataması yapılabilir. Azalan telefon ve mail trafiği sayesinde çalışanlar görevlerine rahat bir şekilde odaklanabilirler.
Tracer Task Avantajlarından Yararlanın
Tracer Task, sizi ihtiyaçlarınıza uygun hizmet seçenekleriyle tanıştırır. İlk aldığınız Tracer Task paketi ile 9 kullanıcıya kadar görev ve iş takibi yapabilirsiniz. Ancak sayınız fazla ise bunu artırabilirsiniz. Müşteri sayınız bu kullanıcı sayısına dahil değildir. Uygun fiyatlı hizmetleri ile Tracer Task, işletme verimliliğinizi ve kar oranlarınızı arttırmak için ideal bir yazılımdır. Tracer Task kullanarak işletmenizin gelişimini adım adım görebilirsiniz. Dijital dönüşüm süreçlerini yakından takip eden ve kendini çağın gereklerine uygun olarak sürekli güncelleyen Tracer Task, zaman kaybını engelleyerek en iyi çalışma performansıyla buluşmanızı sağlar. İhtiyacınıza uygun Tracer Task hizmetlerini tercih ederek etkili bir görev takibine adım atabilirsiniz.