İşletmenizin tüm iş sürecini tek bir yerden takip etme imkânınız olsaydı, işleriniz gerçekten daha kolay olmaz mıydı? Eğer geleceğe yönelen, büyüme hedefleri bulunan bir işletmeniz varsa, cevabınız elbette “evet” olacaktır. Öyleyse neden Tracer Task hakkında biraz bilgi sahibi olmuyorsunuz?

Tracer Task, konum bazlı bir takip ve yönetim sistemidir. Öncelikle müşteri verilerinizi tek bir yere toplayarak kiminle, ne düzeyde çalıştığınızı görmeniz, sonraki adımlarınızı sağlam basmanızı sağlar. Personel ve proje yönetiminizi de bu doğrultuda planlayıp Tracer Task üzerinden takip edebilirsiniz. İş süreçleri yönetimi konusunda devrim niteliğinde bir yazılım olan Tracer Task ile hem malzeme hem de saha araçları takibi yapabilirsiniz. Bir müşteriniz adına yürütülen proje üzerinde hangi personelin, hangi araçla çalıştığını, ne zaman, nerede olduğunu görmek sizce de muazzam değil mi? Ölçemezseniz yönetemezsiniz mottosuyla yola çıkan Tracer Task, görev yönetimi konusunda doğru ölçme yöntemleri sunar ve siz de ölçebilir ve yönetebilirsiniz.

Tracer Task ile Ölçün ve Yönetin

Proje ve görevlerinizi yönetmek sizin işiniz. Peki, neye dayanarak yöneteceksiniz? Tracer Task, size doğru verileri net bir şekilde sunar. Analiz sonuçlarını hazır bir şekilde bulursunuz ve yapmanız gereken tek şey, bir sonraki adımı atmak olur. Tracer Task’ın form modülü, hangi bilgiyi hangi formatta almak istediğinizi sorar ve aradığınız cevapları önünüze koyar. Personeliniz için bir form hazırlayabilir, dilediğiniz şekilde sorular ekleyebilir, personelinizden sayısal ya da sözel cevaplar alarak anlık analizler gerçekleştirebilirsiniz. Görevin durumunu net bir şekilde görebilirsiniz ve ne yapmanız gerektiğini bilirsiniz. Anlık raporlamalar sayesinde zaman kaybetmezsiniz. Yoğun iş trafiğine sahip olsanız bile hızlı bir şekilde yola devam edebilirsiniz.