Küçük ya da büyük ölçekli fark etmez, bir firmanın yönetimi kolay olmuyor. İşlerinizi daha pratik halletmenizin yolu elbette var. Örneğin bir operasyon yönetim aracı kullanabilirsiniz. Peki, sadece müşterilerinizin kaydını tutan ya da stoklarınızı gösteren bir araç ne kadar verimli olabilir? Hem ofisteki hem de sahadaki tüm yönetimi tek bir noktadan yapmaya ne dersiniz? Firmanız için kullanabileceğiniz operasyon yönetim araçlarından çok daha fazlası Tracer Task’ta!
Tracer Task, personel, proje, malzeme ve müşteri yönetiminin yanında fark yaratan saha araçları yönetimi hizmeti de verir. Peki, nedir bu saha araçları yönetimi? Örneğin bir pazarlama firmasını ele alalım. Pazarlama firmasının aracı, farklı lokasyonlarda bulunan birden çok müşteriye ulaşması gerekir. Kim gidecek? Hangi araçla, ne zaman ve nereye gidecek? Tracer Task ile hepsi tek ekrandan yönetilir.
Pazarlama firmasının ulaşması gereken müşteriler Tracer Task üzerinde kaydedildikten sonra görevler oluşturulur. Sonra o görevler personellere atanır. Sahada araçla çalışması gereken personele ise araç ataması yapılır. Ayrıca ziyaret edilecek müşterinin konumu da sisteme girilir. Bu noktada harita özelliği de devreye girer. Harita özelliği sayesinde hem aracı kullanan personel yerini bilmediği müşteriye kolayca ulaşır hem de yönetici personelin ne zaman nerede olduğunu görebilir.
Tracer Task’ın saha araçları yönetimi özelliği ile sahadaki araçların hareketleri kayıt altına alınır. Böylece araç takip sistemlerinin göstermediği “geçmiş” bilgisine Tracer Task üzerinden ulaşılır. Tracer Task üzerinden atanmış bir saha görevinde kullanılan aracın hangi tarihte, hangi personel tarafından, nereye gittiği bilgisine ulaşılabilir.