Güzel bir güne başladınız, bir önceki günden satılan projenin montajı yapılacak. Tracer Task’da müşteri kaydını ve yapılacak işin tanımını kısaca bilgisayarınızdan ya da mobil telefonunuzdan oluşturdunuz. Gidilecek yerin adresini de girdiniz ve harita üzerinde otomatik olarak işaretlediniz. Sonra sistemde daha önceden kayıtlı olan personelinizi göreve eklediniz. Yine aynı şekilde daha önce sisteme tanımladığınız kablo, konnektor, yan keski vb.  malzeme ve ekipmanları da ihtiyaçları ölçüsünde vererek göreve eklediniz. Eğer gidecekleri yere araçla gideceklerse şirketinizdeki aracı da onlara yine uygulama üzerinden tahsis ettiniz. Artık tüm ekip, ekipman ve araçlar bir kaç dakika içinde göreve hazırlar.

Ekibe de uygulama üzerinden yeni görevleri saniyeler içinde ulaştı. Ekibiniz dakikalar içinde göreve çıkmaya hazır. Karmaşa, panik, koşturmaca yok. Ekip onlara sistem üzerinden atanan görevle harita üzerinden yol tarifini yoldayken alabilir ve sizin ayrıca tarif etmenize gerek kalmadan akıllı haritalarla, en uygun trafik ve yol koşullarında en hızlı şekilde görev yerlerine ulaşırlar. Zamandan ve paradan hemen kazanmaya başlarsınız. Görevli personeller montaj sahasına geldiğinde Tracer Task üzerinden işe başlama butonuna tıkladıklarında işleri başlamış olur. Bu arada o butona basıldığı anda personelinizin konum bilgisi sisteme anında kaydedilir ve siz de iç rahatlığıyla onların görev yerlerine ulaştıklarını teyit edebilirsiniz.

Ekip montajı bitirdikleri yerin fotoğraflarını ekleyip sisteme yükler, böylece işin düzgünce yapılıp yapılmadığını da izleyebilirsiniz. Aynı şekilde kullandıkları malzeme miktarlarını da anlık olarak sisteme girdiklerinden ellerindeki malzeme miktarını da rahatça izleyebilirsiniz.

Tracer da bu görev izleme ve fotoğraf yükleme özelliği, personelde “işi ben daha hızlı ve düzgün bitireceğim, sisteme fotoğrafı ben de hızla yükleyeceğim” şeklinde çok ciddi bir motivasyonda yaratır. Böylece ekip keyifli bir rekabet ve kalite standardı çerçevesinde işini hızla bitirir ve montaj sahasından çıkarken işi bitirme butonuna basarak ofise ya da yeni görevine doğru yola çıkar. Yeni görevine diyoruz çünkü ekipleriniz montajdayken yeni bir saha görevi geldiğinde, görevi tanımladığınızda harita üzerinden yeni işe en yakın ekibi görebilir ve işi doğrudan onlara yönlendirebilirsiniz. Onlarda yeni bir coşku ve keyifle yeni görevleri için zaman kaybetmeden yola çıkabilirler.

Gün bitiminde ofislerine döndüklerinde artık siz günlük tüm olaylara anlık olarak tanık olduğunuz için ayrıca bir raporlama sürecine ihtiyaç duymazsınız. Kullanılan malzeme ve elde kalan malzeme ve diğer demirbaşları Tracer Task üzerinden kontrol edebildiğiniz için ekipteki artan malzemeyi hızlıca teslim alır ve günü bitirebilirsiniz.

Tracer Task size zaman kazandırıp ekibe ekstra motivasyon ve rekabet havası getirdiği için iş bitirme süreleriniz inanılmaz ölçüde kısalacak, uzun telefon görüşmeleri yapılmayacak, malzeme ve ekipman kaybı yaşanmadan veriminizi katbekat arttırabileceksiniz. Ayrıca müşterinizde isterse işin gidişatını yine uygulama üzerinden izleyebilir. Tüm bunlara ek olarak çalışma yönetiminizi ve hızınızı, sizin ekip üzerindeki güçlü etkinizi gören müşterileriniz size hiç çekinmeden yeni işler aktarabilir.

Tracer Task ile siz, personeliniz, müşterileriniz yani herkes mutludur. Kargaşaya yer yoktur, ekibinizi anbean izlemek için minimum efor sarf edeceğiniz için gün içindeki zamanınızı yeni müşteriler bulmak ya da günlük işlerinizle ilgilenmek için rahat rahat kullanabilirsiniz. Araçlarınızın ve demirbaşlarınızın  hangi tarihlerde kimlerde olduğunu görüp gerekli durumlarda onları da en kolay şekilde izleyebilirsiniz.

  • Nerde bu matkap derdine son…
  • Bu araca gelen cezayı kim yedi derdine son…
  • Nerde bu kadar kablo derdine son..
  • Bu işler neden bu kadar uzuyor derdine son..
  • Daha pek çok soruna son…

Bizi sizin için izleyelim, verimliliğiniz artsın, zamanınızı yeni işlere ayırın.

Birlikte daha güzel günlere gitmek umuduyla… Başarılar dileriz.

Tracer Task Ekibi