Çalışma hayatımız boyunca neler başardığımızı, öz geçmişimizi yazarken hatırlar sonra unuturuz. İşe girdikten sonra işin yoğunluğu esnasında kimi başarılarımızı görmeyiz bile. Oysa en küçük başarısızlıklar, bembeyaz bir tablodaki küçük siyah leke gibi herkesin gözüne batar. Sadece personeller için değil, yöneticiler için de durum aynıdır. Yapılan hatalar, yatırımcılar tarafından büyütülür, işin akışı içinde başarılar unutulur ve şüphe, güvenin yerini almaya başlar. Birçok şirket böylelikle kendi yatırımcılarını kaybetmiş ve küçülmeye mahkum olmuştur.
Her şey kitaba uygun yapılsın diye gayret ederken en ufak detaydan çıkan kıvılcımın neden olduğu büyük patlamalardan uzak durmak için Tracer Task önemli bir adımdır. Müşteri ilişkilerinden personel yönetimi ve planlamasına kadar tüm süreçlerde konuşmak ya da yazışmak yerine bir sistem üzerinden ilerlemek her zaman güven verir. Tracer Task sayesinde işi personele atarsınız ve süreç size bildirimler halinde gelir.
Zaman içinde var olan ya da tamamlanmış işlerin tamamını görebileceğiniz bir görev geçmişi veri tabanına sahip olursunuz. Böylelikle personel yönetimi için en büyük bilgiye sahip olma imkanınız oluşur. Müşteri memnuniyeti takibi de bu zaman tüneli aracılığıyla takip edilebilir. Atanan işin tamamlanması ve müşteri geri bildirimi sonucunda, oluşabilecek bir aksaklık ya da memnuniyetsizliği rahatlıkla çözümleyebilirsiniz.
Artık yapılan işlerin hiç birisi tarihe gömülüp gitmeyecek. Ne zaman isteseniz geçmişe dönerek o gün neler olduğunu ve sürecin nasıl devam ettiğini rahatlıkla takip edebileceksiniz. Çünkü Tracer Task bunu yapıyor.