Hem web hem mobil uygulama üzerinden kullanılabilen Tracer ile tanışın. Kolaylığın avantajla birleştiği, dijital bir dünyaya adım atın.
Tracer Task ile neler yapabilirsiniz? Personelinizin, üzerine aldığı işe başladığı zamanı, tamamladığı zamanı net olarak görebilir, işin tamamlanmasının hemen ardından raporunu alırsınız. Böylelikle iş akışlarında ve proje takiplerinde bekleme olmaz. Çalıştığınız projenin tüm bileşenlerini programa tanımlar ve projenin hangi aşamada olduğunu herkesin aynı anda görebilmesini sağlarsınız. Bayilik sistemi ya da teknik servis sisteminde de verimli sonuçlar sağlayan uygulamaya aynı zamanda web üzerinden de girebilirsiniz. Özellikle sahada çalışan personeliniz varsa, çalışmalarında sahadaki personelinize yeni bir görev atar, aynı zamanda müşterinize de görevlinin geliş saati dahil olmak üzere tüm detayları iletirsiniz.
Tüm araçlarınızın nerede olduğundan, nereye gideceğinden anlık olarak haberdar olursunuz.
Büyük montanlı ve uzun süren projelerden, küçük ve kısa süreli bir göreve kadar tüm işlerin zamanlaması, başlaması ve tamamlanması artık elinizin altında. İşini tamamlayan personelinizin göndereceği görüntülü rapor ile içiniz rahat. Analiz raporlarınızda, tercihlerinizi kaydederek dallanan yapay zekası ile Tracer sadece yol arkadaşınız olmayacak. Şirketinizin anahtar parçalarından birisi olacak.
Tracer Task’in hayatınızı ne kadar kolaylaştıracağını öğrenmek ve incelemek için hemen bizimle bağlantıya geçin.