Tracer Task, personel görev yönetimi açısından pek çok kolaylık sunan bir yazılımdır. Personelin görev süreçlerini kolaylaştırmayı amaçlayan bu yazılım sistemi, görevlerin daha pratik bir şekilde tamamlanmasına yardımcı olur.

Saha Araştırmalarını Kolaylaştırabilirsiniz

Tracer Task, hem IOS hem de Android cihazlar ile uyumlu sürümlere sahiptir. Cihazına uygun sürümü yükleyen personeliniz bu yazılımdan yararlanarak eş zamanlı bildirimlere anında ulaşabilir. Örneğin yurt içi ya da yurt dışında görev alan saha araştırmacılarınız varsa, Tracer Task ile personelinize etkili bir şekilde konum bilgilerini ulaştırabilirsiniz. Tracer Task uygulamasından gerçek zamanlı olarak bildirim alan personel, görev yerine bu konum bilgilerini takip ederek ulaşabilir. Herhangi bir karışıklık yaşanmadan pratik bir şekilde görevler tamamlanır. Yöneticiler ve görev ataması yapan yetkililer bir zaman tüneli üzerinden görevin gidişatını izleyebilir. Tracer Task, görevli personelin iş yükünü azaltır ve görevlerin stresten uzak bir şekilde tamamlanmasına yardımcı olur.

Başarılı Bir Kişisel Asistan: Tracer Task

Çalışma hakkını keyifle sürdürebilmek ve uygulayabilmek her personelin ihtiyacıdır. Personel haklarını koruma için Tracer Task yazılımı iyi bir asistandır. Bu yazılım, görev süreçlerinde meydana gelebilecek karışıklık ve yanlış anlaşılmaların önüne geçerek personelin stresten uzak ve keyifli bir şekilde çalışmasına yardımcı olur. Çünkü Tracer Task, aynı zamanda iyi bir kişisel asistandır. Personelin ve yöneticinin kişisel ajandası gibidir. Anlık bildirimlerle personel ve yönetici arasında etkili bir iletişim kanalı oluşturulur. İletilmesi gereken konum bilgileri, dosyalar ve diğer tüm veriler bu pratik iletişim kanalı üzerinden gerçekleştirilir. Yönetici, ilgili personele görev ataması yapabilir ve Tracer Task paneli aracılığı ile bu görevler zaman tünelinden takip edilebilir. Görevlerin eksiksiz ve tam bir şekilde teslim edilmesi için bu zaman tüneli oldukça avantaj sunar. Çünkü yönetici olası bir aksilikte personele bildirimlerde bulunarak görevlerin doğru bir şekilde tamamlanmasını sağlar. Böylece personel de strese girmeden, çalışma hakkını koruyarak çalışmalarını rahat bir şekilde devam ettirilebilir. İnternet erişimi sağlanan her yerden Tracer Task yazılımına ulaşılabilir. Mobil cihazlar ya da web üzerinden kullanılabilen bu yazılım sayesinde iş süreçlerinizi daha pratik şekilde yönetebilirsiniz. Müşterilerinizden aldığınız olumlu dönüşlerin artmasına yardımcı olan Tracer Task ile işletmenizin popülerliğini arttırabilir ve müşteri portföyünüzü geliştirebilirsiniz. Personelinizle olan sağlıklı iletişiminizi Tracer Task yazılımının sunduğu avantajlar sayesinde koruyabilirsiniz. Unutmamalısınız ki personelinizle kurduğunuz sağlıklı iletişim, iş verimliliğini de arttırır.