Tracer Task, anlık görev takibini gerçek ve eş zamanlı konum bilgilerini başarılı bir şekilde kullanarak yapan bir yazılımdır. Bu yerli teknoloji hem ofis içi hem de ofis dışında görev alan personelin günlük çalışma durumunu ve çalışma saatlerini anlık olarak takip edebilen bir sistem sunar. Böylece görev yönetiminden daha fazla verim alınır. Tracer Task ile görev atamaları da kolay ve pratik bir şekilde gerçekleştirilir. 

Personel Takibi Zaman Tasarrufu Sağlar

Tracer Task uygulaması ile personel takibini gerçek zamanlı olarak yapabilirsiniz. Oldukça basit ve kullanışlı bir arayüze sahip bu uygulama kullanıcı dostudur. Personelin görev ataması ve görev takibi gibi işlemleri arşivinde depolayan Tracer Task, gerekli raporlama bilgilerini de saklamış olur. Hem ofiste çalışan hem de sahada görev alan personelinizi mobil uygulama üzerinden doğru ve etkili bilgilerle takip etmeniz mümkün hale gelir. Sistem aracılığı ile personelin saat ve konum bilgilerini görebilirsiniz. Çalışma ve görev bilgisi de Tracer Task ile görüntülenebilir. Bu uygulamayı kullanarak ilgili personele görev ataması yapabilirsiniz.  Görev atama bilgilerini anlık olarak öğrenebilen personel, zaman kaybetmeden kendisine atanan göreve odaklanabilir. Uygulama üzerinden görevin tamamlanma aşaması hakkında bilgi sahibi olabilir ve çalışmalarınızı verimli bir şekilde sürdürebilirsiniz. Görev takip sistemi ile vaktinizi kontrollü ve planlı kullanarak etkin bir yönetim sağlayabilirsiniz. Proje teslim süreçlerini kolaylaştıran bu yazılım ile müşteri profilinizin güvenini de kazanabilirsiniz. 

Personel Yönetimi Projeleri Kolaylaştırır 

Personel yönetimi yazılımı kullanmak, tamamlanması gereken projelerde etkili bir zaman yönetimi sağlar. Hangi personelin hangi süreçte ne gibi görevler üstlendiğini Tracer Task yazılımı ile gerçek zamanlı takip edebilirsiniz. Böylece proje koordinasyonunuz kolaylaşmış olur. Çalışmalarınızla ilgili düzenli raporlamalar yaparak vakit kaybetmeden etkili hamleler ile projelerinizi teslim edebilirsiniz. Tracer Task’in eş zamanlı personel takip sistemine mobil cihazlarınızdan ya da internet bağlantısına sahip bilgisayarlardan erişim sağlayabilirsiniz. Ekip üyelerinin sorumluluk ve görevlerini takip ederek tüm iş süreçleri hakkında bilgi sahibi de olabilirsiniz. Böylece iş verimliliğinizi arttırabilir ve iş akışınızı planlı hale getirebilirsiniz. Zaman tüneli ve uygulamaya özel paneller aracılığıyla hangi personelin hangi görev üzerinde çalıştığını öğrenebilirsiniz. Tracer Task uygulamasının demo sürümünü deneyebilirsiniz. Tam sürümü kullanmak için aylık ödeme planlarına göz atabilir ve proje verimliliğinizi arttırabilirsiniz. İşletmenize uygun pratik çözümler için Tracer Task yazılımının farklı planlarından yararlanabilirsiniz.