Günün ilk saatleri ile ofise doluştular. Tamamı satış ekibiydi. Çevrelerine baktılar. Muhasebe departmanı boştu. Çay getiren abla da yoktu. Fotokopi makinesi bile henüz ısınmamıştı… Acı gerçek ortadaydı: Henüz ofis bomboştu.
Satış ekibinin kaderi böyledir. Herkesten önce gelir ve herkesten sonra çıkarlar ofisten. Yaptıkları iş sahne gösterisinden farklı değildir. Her müşteriye, onların istediği şekilde seslenip, onlardan duymak istedikleri yanıtı almak için uğraşırlar.
Hayatlarında her şey bu kadar zor giderken, mesai saati bitimine yakın, onlar için en zor zamanlar başlar: Toplantı ve raporlama zamanı. Satış ekibinin toplantı ve raporlama anları oldukça zor geçer. Bu zorluğun bir kısmı, ne zaman, hangi müşteriye gittiklerini hatırlamaya çalışmalarından, diğer kısmı da hatırladıkları müşterilerinin ne demek istediklerini anlatmaya çalışmalarındandır.
Pratik hayatta tüm bu sıkıntılarla başa çıkan satış elemanları, günün sonunda, onlardan sürekli rapor isteyen yöneticileri ile yüzleşirler: İşte bu sırat köprüsüdür!
Satış ekipleri her şeyi kendi tecrübelerine dayanarak anlatır. Bu anlatım esnasında da en önemli detayları atlayabilirler. Satış görüşmesi yaptığı yerin harita izdüşümünü ve dükkan dekorasyonunu bilmeyebilirler.
Oysa Tracer Task, tüm bu sorunların çözümlerini barındırır. Satış personelinin en ağır işini yüklenir: Hangi saatte nereye gitti ve ne konuştu? Tracer ile harita üzerinden çalışma alanlarına ulaşmak mümkündür. Personelin oraya ne zaman gittiği, ne kadar kaldığı ve ne sonuçla çıktığı, personel gelmeden sisteme yansıtılabilir.
Tracer Task sadece sizin ve şirketinizin değil, şirketinize yaşayan herkesin kara kutusudur. Tracer ile günün ve görevlerin iş akışına uymanın yanı sıra bayilik gibi sistemlerle ekstra kazanç söz konusu olabilir.