İşinizin, çeşitli katmanlardan oluştuğunu biliyorsunuz. Şirketiniz de bu katmanlardan oluşan bir apartman gibidir. Her katta daireler vardır ve her dairede çeşitli insanlar oturur. Bu insanlar, her aksaklıkta yöneticinin kapısını çalarlar. Öyle ki kimi zaman yöneticinin elinde olmayan sel felaketi, duvar çökmesi gibi olaylarda da yönetici sorumlu tutulur.

Şirketteki katmanların yöneticilerinin apartman yöneticilerinden farkı bu noktada başlar. Bu katmanlarda olan işlerin hepsi, işin verildiği kişilerin sorumluluğu altındadır. Burada başka bir soru geliyor akla: Personel, kendi sorumluluğunun farkında mı? Soruyu şöyle çevirelim: Yönetici personele görev tanımını tam olarak yaptı mı?

Katmanlardaki problemler genellikle karşılıklı konuşmalardan çıkar. “Sen ne söylersen söyle, söylediklerin karşıdakinin anlayabildiği kadardır” demiş büyükler. Yönetici tarafında da personel tarafında da durum tam olarak bundan ibarettir.

Görevlendirme ve görev yönetiminde bu büyük bir sorundur. Tam olarak anlaşılmamış yetkilendirmeler ya da görev atamaları unutulan işleri, kaybedilen vakitleri doğurur. Vakit kaybı, efor ve para kaybı anlamına gelir. Bu, şirketin yokuş aşağı inmeden hemen önce çekilen son fotoğrafı olabilir.

Tracer Task ile görev yönetimi sorunsuz işler. Her bir süreç tanımlanır, sürecin başlangıç ve bitişi belirlidir. Görev personele atandığı andan itibaren ortadan kaybolmayacak bir hale gelir. Personel görevin kendisine atandığını bilir, çünkü bildirim olarak ona iletilmiştir. Atanan görevin takibini yönetici yaparken, personel iletilen görevi gerçekleştireceği yere gider. Göreve başladım, butonuna dokunarak işine başlar. Müşteri, görevin kime atandığını bildiği için bir sürpriz beklentisi içinde olmaz. Görevi tamamlayan personel, fotoğraflı olarak Tracer Task üzerinden rapor eder. Yönetici raporu alır ve görev sonlanmış olur. Müşteri, tüm bu süreci görebilir.

Tracer Task görev takibinin sadece bu aşamasını gerçekleştirmez. Konu ile ilgili tüm analitik bilgileri oluşturarak personel ve yönetici verimlilik, görevin tamamlanma süreci ve bunun gibi filtrelemelerden geçirdiği çeşitli raporlar alabilme avantajı, şirket için de bir avantajdır. Şirketinizin sistemine kolaylıkla uyumlanabilen Tracer Task görev yönetimi yazılımı sayesinde sınırsız müşteri ekleyebilir, istediğiniz kadar görev tanımlaması yapabilirsiniz. Bu da unutulan görevlere, katmanlar arasında yok olan sorumluluklara set çekerek her şeye yeniden başlamak anlamına gelir. Şirketinizin yapacağı bu atılım, sadece 6 ay içinde şirketinizin piyasadaki değerini artıracak ve güçlü bir rekabet fırsatı yaratacaktır. Bu atılımı hem siz hem şirketiniz hem de şirketinizdeki çalışan verimli iş gücü hak etmiyor mu?