Personelin niteliği, küçük ya da büyük çaplı bütün işletmelerin kurumsal bir kimlik kazanabilmeleri adına en kıymetli ve belirleyici kriterdir. Bilhassa personel sayısının fazla olduğu, üretimin görece daha geniş zamana ve vardiyalara yayıldığı, iş verimliliğinin son derece önemli olduğu sektörlerde, personel yönetimi bir ayrıcalık değil, temel bir zorunluluktur. Personel harcamaları, her daim şirketlerin en ciddi gider kalemi olarak kabul görür. İşletme sahipleri için bu harcamaların bir karşılık bulabilmesi, doğru iş takibi ve kontrol becerisine bağlıdır.

 

Bu bağlamda siz değerli işletmelerin kullanımına sunduğumuz Tracer ile beraber, dilediğiniz yerden, dijital olarak, personel takibi ve iş akışını kontrol altına alabilirsiniz. Tracer; gerek kamusal, gerekse de özel işletmelerde, çalışanların giriş – çıkış akışı, avans, toplantı ya da eğitim gibi performans üzerinde doğrudan etkisi olan konuların, güvenli ve kontrollü bir şekilde denetlenmesini sağlamaktadır. Bu tip yazılımların, personelin verimliliği ve iş düzeni üzerinden doğrudan bir etkiye sahip olduğu bariz bir şekilde tespit edilebilmektedir.

 

Teknolojinin damga vurduğu bu çağa rağmen personel takibi konusunda hala geleneksel yöntemleri tercih eden kuruluşlar, ciddi bir zaman ve enerji kaybı ile karşılaşıyor. Üstelik bütün verileri tek tek elle düzenlemeye çalışmanın, insan hatalarına son derece açık olduğu da unutulmamalıdır. Saha operasyonları açısından son derece önemli bir yere sahip olan Tracer ile maaşlar, mesailer ve izinler ile beraber doğru ve eksiksiz bir şekilde hesaplanabilmektedir.

 

Sizler de işletmelerinizin çalışma motivasyonunu ve verimliliğini arttırmak, performans verilerini daha şeffaf bir şekilde takip etmek istiyorsanız, bizimle irtibat kurmanız yeterli olacaktır.