Covid-19 pandemisinin başlamasıyla birlikte pek çok firma ve kuruluş uzaktan çalışma sistemlerini benimsedi. Bu şekilde de etkili ve verimli bir çalışma sürecine adım atılabileceği görüldü. Görev yönetimi için online platformları kullanmak bu yeni süreç için pek çok kolaylık sağlıyor. Online görev yönetimi yazılımları ile benimsemek durumunda olduğumuz normalleşmenin olumsuzluklarından kurtulabilirsiniz.
Her Yerden Erişim Sağlayabilirsiniz
Online görev yönetimi uygulamaları dijitalleşmenin arttığı bu dönemde gittikçe popüler hale geliyor. Dolayısıyla bu yeniliklere ayak uyduramayan firma ve kuruluşlar, çağın gerisinde kalarak müşteri portföyü kaybedebiliyor. Online görev yönetimi yazılımlarını tercih ederek dilediğiniz yerden müşteri, personel ve yönetici panellerini kullanabilirsiniz. İnternet bağlantısı bulunan akıllı telefon, bilgisayar ya da tabletlerden online olarak anlık görev takibi ve yönetimi yapabilirsiniz. Yer ve zaman kısıtlaması olmadan tüm görevlerin etkili bir şekilde tamamlanmasını sağlayabilirsiniz. Her yerden anlık olarak görev süreçlerini yönetebilirsiniz.
Farklı Sürümlerle Kullanım Kolaylığı
IOS ve Android işletim sistemlerine özgü görev yönetimi yazılımlarını tercih ederek kullanım kolaylığı sunan bir sistemle buluşabilirsiniz. Görev yönetimi uygulamaları sayesinde iş ve görevlerinizle ilgili dokümanları sistem üzerinden arşivleyebilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuzda gerekli kişilerle bu arşivleri paylaşabilirsiniz. Görev yönetimini bir zaman tüneli üzerinden takip ederek ilgili personele yeni görev atamaları yapabilirsiniz. Görev yönetimi uygulamalarının sunduğu farklı paketleri çalışmalarınızın içeriğine ve yoğunluğuna göre kolaylıkla uyarlamanız da mümkündür.
Anlık Görev Takibi Pratik Bir Çözümdür
Hem yurt içi hem de yurt içi görevler esnasında personelinize çeşitli dokümanları online görev yönetimi uygulamalarıyla iletebilirsiniz. Personel ile aranızdaki iletişim anlık olarak sağlandığı için daha etkili bir görev yönetimi sürecine adım atmış olursunuz. Böylece yanlış anlaşılmaların ve görev süreçlerinde oluşabilecek problemlerin önüne geçerek zamanında iş teslimleri yapabilirsiniz. Böylece müşterilerinizin firmanıza olan güveni artar ve müşteri portföyünüzü gün geçtikçe genişletebilirsiniz. Tracer Task, online görev yönetimini kolaylaştıran ve dijitalleşme çağını yakalayan bir uygulamadır. Bu uygulamanın IOS ve Android’e özel sürümlerini kullanarak cihazlarınızda sorunsuz bir şekilde çalışan bir görev takip sistemi oluşturabilirsiniz. Uzaktan çalışma gibi süreçler için etkili bir iletişim kanalı oluşturan Tracer Task, iş verimliliğinizi arttırmak için ideal bir yazılım seçeneğidir. İhtiyacınıza uygun Tracer Task paketlerinden yararlanarak firmanızın popülerliğini arttırabilirsiniz. Etkili görev yönetimi yapabilmeniz rakip firmalardan daha ön plana çıkmanıza yardımcı olur. Zamanında tamamladığınız görevler müşteri portföyünüzü canlandırmak için oldukça etkilidir.