Tracer Task
Tracer Task
Tracer Task hakkındaki sunumu buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.
Konum bazlı proje takibi ve yönetimi sunar. Sistem geneline baktığımızda 5 ana başlık göze çarpmaktadır.
- - Personel Yönetimi
- - Proje Yönetimi
- - Müşteri Yönetimi
- - Malzeme Yönetimi
- - Saha Araçları Yönetimi
Tracer Task Neler Sunar?
- - Yurt içi veya yurt dışında gerçekleşen saha operasyonlarının tek merkezden yönetilmesini sağlar.
- - İş süreçlerinin analiz edilebilir ve öngörülebilir yapıda olmasını sağlar.
- - Alınan konum bilgileri ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.
- - Personellere sistem üzerinden görev ataması yapılabilir. Yetki verilmesi halinde personel kendine görev atayabilir.
- - Harita özelliği ile gerçek zamanlı personel takibi yapılır.
- - Görevin yapılma aşamaları bir zaman tünelinden görüntülenmektedir.
- - Personel, görev yerine giderken mobil uygulama üzerinden yol tarifi alabilmektedir.
- - Görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir.
Daha fazla bilgi için info@tracer.com.tr ‘ye mail atabilirsiniz.
© 2020 Tüm Hakları Saklıdır - Paragon Teknoloji