Tracer Q
Tracer Q
Ofis içi proje yönetimi ve takibi sunar. Sistem geneline baktığımızda 3 ana başlık göze çarpmaktadır.
- - Personel Yönetimi
- - Proje Yönetimi
- - Müşteri Yönetimi
Tracer Q Neler Sunar?
- - Ofis içi görev yönetiminin tek bir sistemden yönetilmesini sağlar.
- - İş süreçlerinin analiz edilebilir ve öngörülebilir yapıda olmasına olanak sağlar.
- - QR kod ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.
- - Personellere sistem üzerinden görev ataması yapılabilir. Yetki verilmesi halinde personel kendine görev atayabilir.
- - Görevin yapılma aşamaları bir zaman tünelinden görüntülenmektedir.
- - Yapılan görevler, geçmiş görevler ve yapılmayı bekleyen görevler sistem üzerinden görüntülenmektedir.
- - Görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir.
Daha fazla bilgi için info@tracer.com.tr ‘ye mail atabilirsiniz.
© 2020 Tüm Hakları Saklıdır - Paragon Teknoloji