Saha araçları, malzeme, proje, personel ve müşteri yönetimi için Tracer Task yazılımından yararlanabilirsiniz. Bu yazılım sayesinde konum bazlı proje yönetimi ve takibi yapabilirsiniz. İstediğiniz her yerden çalışmanıza olanak tanıyan bu uygulamayı kullanmak için internet bağlantınızın olması yeterlidir. 

Tracer Task ile Dilediğiniz Yerden Çalışın

Tracer Task, her yerden görev yönetimi yapmanızı sağlar. Bu nedenle sabit bir çalışma ortamı olmayan personel takibi için ideal bir seçenektir. Bu yazılımı tercih ederek hem yurt içi hem de yurt dışında yapılan saha uygulamalarını tek merkezden yönetebilirsiniz. Tüm iş süreçlerini analiz ederek öngörülebilir çalışmalar sürdürebilirsiniz. Konum bilgilerini güncel olarak takip ettiğiniz personelin aktif ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlayabilirsiniz. Dilediğiniz yerden personellere görev ataması yapabilir ve bu görevleri sistem üzerinden kolaylıkla takip edebilirsiniz. Yetki verdiğiniz personel Tracer Task üzerinden kendine görev ataması da yapabilir. 

Her Çalışma Ortamında Etkili Görev Takibi

Tracer Task ile mekan kısıtlaması olmadan harita özelliğinden yararlanarak tüm personelin takibini yapabilirsiniz. Görevlerin yapılma aşamasını bir zaman tünelinden görebilirsiniz. Üstelik bunun için internet bağlantısı olan bir mekanda bulunmanız yeterlidir. Bilgisayarınız ya da Tracer Task uygulamasını kullandığınız diğer cihazlar internete bağlı olduğu sürece etkili bir şekilde görev yönetimi ve takibi yapabilirsiniz. Personelinize görev yerine giderken yol tarifi sunabilirsiniz. Böylece görevlerin yerine getirilme süreci kısalır ve kolaylaşır. Görevlere dair raporları müşterileriniz sizden talep ederse Tracer Task ile ilgili dosyaları paylaşmanız da mümkündür. 

İşletmenize Uygun Çözümlerle Buluşun

Stok, itibar yönetimi gibi konularda işletmenizin görev takibini yapmak istiyorsanız Tracer Task uygulamasından yararlanabilirsiniz. Tracer Task, görev takibi ve yönetimi sürecinde ihtiyacınıza uygun çözümlerle buluşmanızı sağlar. İşlerinizi kurumsal ve profesyonel bir şekilde yönetmek için bu uygulamadan yararlanabilirsiniz. Oluşturduğunuz ekiplerin görev dağılımı kolaylıkla yapabilirsiniz. Aynı zamanda müşteri taleplerini olabildiğince kısa sürede yerine getirerek firmanızın olumlu yorumlar almasını sağlayabilirsiniz. Tracer Task ile internet bağlantısı bulunan her yerden iş süreçlerini analiz edebilir ve sekteye uğrayan işleri takip edebilirsiniz.  Tracer Task ile personel performanslarını yönetmeniz de oldukça kolaydır. Yaptığınız tüm işlemler sistem üzerinde kayıt altında tutularak iş yönetiminiz kolay hale gelir. İnternet bağlantısı bulunan farklı cihazlardan görev yönetimi yapmak Tracer Task ile oldukça pratiktir.