Her bütün, parçalardan oluşur. Belli bir hedefe yöneldiğiniz ve bir amaç doğrultusunda yapılan işler de bir bütündür ve her bir parçasının tam olarak yerine getirilmesi gerekir. Büyük projelerin küçük parçaları, kendi yaşam döngüleri süreci içinde bütünü etkili, verimli ve gerçek kılar. 

Görev yönetimi bu gerçeğe ulaşmak için önemlidir. Görev yönetimi, sadece kaynakların planlanması, proje ile ilgili tahminler, kilometre taşlarının ne zaman aşıldığı gibi durumların takibi için yardımcı olmakla kalmaz. Mevcut durumların sürdürülmesi ya da sonlandırılmasında hangi kaynak ve yöntemlerin öncelikli olacağına da karar vermemizi sağlar. Karmaşık görevlerde öncelik sırasını belirler. İnsansal ve finansal kaynak atamalarıyla ilgili kararlarınızda büyük kolaylık sağlar. Görev yöneticisi, büyük çaplı ya da daha küçük projelerinizde sizin en önemli yol arkadaşınızdır. 

Proje, süreç ve kaynak yönetiminin en önemli parçası olan görev yönetimini, manuel olarak sürdürmeniz, insan kaynaklı hatalara yol açar. Bu hatalar da zaman içinde daha büyüyecek kara delikler oluşturur. İnsan kaynaklı hataların tamamının çözümü için harcayacağınız zamanı ve bütçeyi, projenin kendisi için harcamanız mümkündür. Bunun için Tracer Task yeterlidir.  Tracer Task, enerji, vakit ve kazancınızı artırırken rakipleriniz arasında performans ve verimlilik olarak öne çıkmanızı sağlar. Kriz anlarında doğru manevrayla kurtardığınız her bir aşama, hedefinize daha çok kazançla ulaşmanızı sağlar. 

Görev yönetimi, küçük çaplı şirketlerden, Fortune 100 listesine girmiş olanlarına kadar, birçok şirkette kullanılır. Ancak görev yönetimi uygulamalarının arasında dağlar kadar fark vardır. Bazılarına ücretsiz ulaşabilirsiniz. Bunları araştırmak, yüklemek ve uygulanması için gerekli eğitimleri vermekle zaman harcamayın. Mutfakta, buzdolabının üzerinde duran “yapılacaklar listesi”nden bir farkı olmayan uygulamalar ile sadece takvim üzerinde yapılacak işlerin notlarını düşebileceğiniz bir kazanç elde edersiniz ki akıllı telefonlarımızda bu uygulama zaten var. Tracer Task, görev yönetimi ürünlerinin neredeyse tamamı arasında çaprazlama bağlar oluşturur. Size ek görevler oluşturur. Göreve katılımcıların tamamını sürece dahil eder. Uyumluluğu denetler, yapılabilirliği analiz ederek size sunar. Harita üzerinde süreklileşen bir uygulama olduğu için görevin tamamında, eyleme dönüşen fikirleri görme imkanınız olur. 

Siz Tracer Task ile yolda ilerlerken, rakipleriniz dikiz aynanızda küçülmeye mahkumdur.